Handelsbetingelser

OVERSIGT OVER HANDELSBETINGELSER

Alle betingelser er samlet på denne side, så du hurtigt kan danne dig et overblik over dine lovmæssige rettigheder, samt de særlige betingelser vi tilbyder dig som kunde.

Når du handler med DermaDay.dk, indgår du en handel med

BETTER SOLUTION
CVR. 36644575
Bøgebjergvej 17
4540  Fårevejle

 

Disse handelsbetingelser ("Betingelserne") finder anvendelse, når du bestiller eller køber varer på Hjemmesiden. Handelsbetingelserne kan blive opdateret fra tid til anden (for eksempel for at afspejle ændringer i teknologien, vores forretningsmodel, vores systemkapacitet eller i relevante love og regler), og derfor beder vi dig godkende betingelserne, hver gang du handler hos os. Hvis du ikke accepterer Betingelserne ved aktiv afkrydsning i forbindelse med hvert køb, kan du ikke bestille eller købe varer på Hjemmesiden.
 

Du har ret til at træde tilbage fra denne aftale uden begrundelse inden for 30 dage efter den dag, hvor varerne er leveret til postboks/postbutik.  Emballagen må dog ikke være brudt og varen må ikke varet taget i brug. Du afholder selv omkostninger forbundet med returnering af varer til Dermaday. Fortryder du købet inden du har modtaget varen, skal du også give besked til sælgeren. Det er ikke nok at lade være med at afhente forsendelsen eller nægte modtagelse af varen.

Dermaday.dk kan frit vælge at acceptere eller afslå dit tilbud om køb af varen. Indeholder din bestilling køb af flere varer, forbeholder vi os ret til at acceptere ordren delvist og afslå tilbud om køb af øvrige vare(r) under samme bestilling.  Vi refunderer naturligvis eventuelt modtagne betalinger uden gebyrer eller andre omkostninger for dig.

Blandt andet forbeholder vi os ret til at afslå ethvert tilbud om køb i en af de følgende situationer, uden at være ansvarlige for erstatning eller andre omkostninger:

  • Dine betalingsoplysninger er ikke korrekte eller kan ikke verificeres
  • Din bestilling er afgivet med det formål at begå bedrageri eller anden ulovlig aktivitet f.eks. hacking.
  • Der opstår en utilsigtet fejl på Hjemmesiden, fx en betalingsfejl, en prisfejl el.lign.
  • Vi har grund til at tro, at du er under 18 år gammel

 

BESTILLING

Du kan bestille varer fra DermaDay via vores website, og du vil modtage en ordrebekræftelse via e-mail.  Har du spørgsmål til din bestilling kontakt vores kundecenter på tlf.nr. 61 45 12 90 ml. 10.00 -14.00.  Gem din ordrebekræftelse, da den fungerer som din kvittering.
 

LEVERING

Leveringstiden er normalt 1-3 hverdage fra vi har registreret din bestilling. Langt de fleste ordrer forlader vores lager samme dag, eller dagen efter de er afgivet.  Forsendelser sker med Post Nord med eller uden levering. 

Du modtager altid track and trace, når din pakke er gjort klar til afsendelse. Husk at oplyse korrekt e-mail.  Post Nord  sender notifikation,  når forsendelsen kan afhentes i postbutik/pakkeboks. 

 

BETALING MED BETALINGSKORT UDEN GEBYR

På DermaDay kan du betale med betalingskort og det er faktisk den sikreste måde at betale over nettet. Du har nemlig mulighed for at afvise en betaling, når du modtager din betalingsoversigt ved indsigelse. Du har ingen selvrisiko i tilfælde af at dit kort bliver misbrugt i en internet-butik, der benytter SSL (Secure Socket Layer) i sit betalingssystem. Dermed er du bedre sikret end i den fysiske verden, hvor du har en selvrisiko på 1200 kr., når dit dankort misbruges ved brug af pin-koden.
 

Data du sender i forbindelse med køb hos DermaDay er krypterede og det er kun NETS,  der kan læse dem. Misbrug af dine personlige oplysninger er ikke mulig. Der kan aldrig trækkes et større beløb, end det du har godkendt ved købet. Beløbet for varerne trækkes først, når varerne sendes fra os.

På dit kontoudtog vil der fremgår, at du har handlet med Better Solution. Det er vores navn hos NETS / Teller.

BETALING MED VIABILL  - max. 2000 kr.

Køb nu og betal senere med ViaBill.
Klik for mere info her:         viabill logo

HAR DU OMBESTEMT DIG? 

Ønsker du at annullere din bestilling, så send os en e-mail til kundeservice@dermaday.dk eller kontakt os på tlf.nr. 61451290.  Sender du en mail til os, så har du også dokumentation på, at du har fortrudt dit køb. 

 
I følge lovgivningen skal man give sælgeren besked om, at man ønsker at annullere købet. Det er ikke nok at man blot nægter at modtage varen eller ikke afhenter varen på posthuset. Det er derfor vigtigt at reagere, hvis man ikke ønsker varen. 

Når du benytter fortrydelsesretten, skal du have dine penge retur, du betaler dog stadig for returforsendelsen af varen. Se mere under Bytte & Returret 

ER DER FEJL ELLER MANGLER?

Alle varer kontrolleres før de afsendes, men hvis du alligevel skulle opdage fejl, skal du kontakte os på kundeservice@dermaday.dk.. Vi vil godt bede om billeder af forsendelsen og produkterne, som dokumentation for reklamationen. Husk også at angive dit ordrenr. 

 

Din reklamation bliver behandlet inden for 24 timer, da det kan være nødvendigt at sammenligne billeder fra vores webcam i pakkeriet samt billeder og skanninger fra Post Danmark, for at vurdere en reklamation. 

 

Når du handler på dermaday.dk har du selvfølgelig 2 års reklamationsret. Dette betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Dette betinger selvfølgelig, at reklamationen er berettiget og, at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd. Vi refunderer fragtomkostninger, som du måtte have i forbindelse med returnering af varen, såfremt reklamationen er berettiget. Meddelelser om reklamation, der er indsendt inden for to måneder, efter kunden har opdaget defekten, vil altid betragtes som rettidigt indleveret.

 

Vedr. returforsendelse: Du skal huske at vedlægge kvittering for forsendelsen. Den erhvervsdrivende har ikke længere pligt til at tilbagebetale de ekstra omkostninger, der er forbundet med, at du har valgt en anden og dyrere leveringsform end den standardlevering, som den erhvervsdrivende har tilbudt. Det betyder, at hvis du f.eks. vælger at betale ekstra for express levering og efterfølgende fortryder købet, så skal du kun have de penge tilbage, som det under normale omstændigheder ville have kostet at sende pakken som standardlevering. Vi refunderer maks. 59 kr, som er vores maks. standardleveringspris. 

Forbrugerklagenævnet:

Du har altid mulighed for at kontakte Forbrugerklagenævnet, hvis du er utilfreds med varen, du har købt og ikke kan blive enig med vores Kundeservice om en fornuftig løsning på tvisten. Følg linket for at indgive en online klage hos Forbrugerklagenævnet: https://minsag.forbrug.dk/FKVWeb/CheckComplaintStart.aspx

Enhver aftale indgået mellem os under anvendelse af disse Betingelser er underlagt dansk ret. Enhver tvist som måtte opstå i forbindelse med vores aftale, herunder aftalens eksistens eller gyldighed, skal indbringes for en kompetent domstol i Danmark.

FORTRYDELSESRET

I følge loven kan du fortryde dit køb  inden for 14 dage,og yderligere 14 dage til at sende varen retur. Alt i alt giver vi dig 30 dage til at fortryde og returnere dit produkt.  Du hæfter selv for returfragt

Ifølge e-handels forbrugerregler er det ikke nok, at du undlader at hente varen på posthuset, hvis du har fortrudt dit køb.  Fremover skal man altid sende sælgeren utvetydelig meddelelse om, at du har fortrudt købet. Nægter du at tage imod forsendelsen, så trækker vi forsendelsesomkostninger fra inden du får dine penge retur. 

Du mister din fortrydelsesret

  • Efter 30 dage, hvor du har haft mulighed for at fortryde og returnere dit køb
  • Du har åbnet din vare eller emballagen er beskadiget - dette gælder såvel for fødevarer som kosmetik
  • Du har åbnet eller delvist brugt varen og produktet er af sundhedsmæssige og hygiejnemæssige årsager ikke egnet til at blive returneret
  • Du har brudt forseglingen på kosmetik eller smykker


Se mere om Bytte & Returret

OPDATERING AF HJEMMESIDEN

Vi gør vores bedste for at opdatere Hjemmesiden samt sikre, at priser, tilbud, beskrivelser og andre oplysninger om varerne er korrekte. Stavefejl, fejl i priser, tilbud, beskrivelser og andre oplysninger om varerne kan dog opstå, og nogle gange opdager vi, at prisen for en vare er angivet forkert. Opdager vi en fejl i prisen for en vare du har bestilt på Hjemmesiden, vil vi give dig besked hurtigt muligt. Under disse omstændigheder vil vi underrette dig om den korrekte pris for varen og give dig mulighed for at købe varen til den korrekte pris. Er vi ikke er i stand til opnå kontakt med dig, vil vi bruge vores ret til ikke at acceptere dit tilbud.

Vi forbeholder os retten til at rette fejl, upræcise oplysninger, og mangler samt at ændre og opdatere indholdet uden at gøre opmærksom på det på forhånd. Vi kan annullere en købsaftale, såfremt det ikke er muligt at levere den bestilte varer.

FORCE MAJEURE 

Vi er ikke ansvarlige for forsinkelser eller manglende overholdelse af vores forpligtelser i henhold til betingelserne, hvis forsinkelsen eller den manglende opfyldelse skyldes begivenheder, som ligger uden for vores rimelige kontrol.

PERSONLIGE OPLYSNINGER

For at du kan handle med DermaDay via webshoppen, skal du lade dig registrere med følgende personlige oplysninger: navn, adresse, tlf.nr. og email.  Når du bestiller fra DermaDay  godkender du samtidig, at vi lagrer og internt anvender dine informationer.

De indsamlede personoplysninger er med til at sikre, at vi kan levere varen til dig. Skulle der opstå problemer i forbindelse med leveringen af dine varer, anvender vi også oplysningerne for at komme i kontakt med dig. De registrerede oplysninger videregives ikke til tredjemand. Personoplysningerne registreres hos www.dermaday.dk, hvorefter de automatisk slettes efter 5 år.