FEJL & MANGLER

MIN VARE ER BESKADIGET VED FORSENDELSE

Skulle der mod forventning opstå skader på forsendelse under transport, skal du kontakte vores kundeservice. Du skal fremsende 3-4  billeder af forsendelseskassen samt de beskadigede varer til kundeservice@dermaday.dk.  Vi kan bede dig om at sende det defekte produkt retur. Du vil modtage e-mail med videre instruks. 

 

Vi besvarer mail hurtigst muligt, og altid inden for 24 timer på hverdageAfhængig af skadens omfang erstatter vi din ordre. 

 

Du er nødt til at reagerer omgående, hvis din pakke viser tegn på skader efter transport. Alle vores forsendelser er forsikret, så billeder udgør vigtig dokumentation i forhold til erstatning af forsendelser. Billederne er nødvendig dokumentation, da disse skal kunne sammenlignes med billeder, vi selv har fra pakkeriet, samt Post Danmarks skanningsbilleder.


FEJL VED VARE - REKLAMATION

Alle varer kontrolleres inden de bliver afsendt. Skulle du alligevel opdage fejl ved varerne ved modtagelsen, skal du kontakte vores kundeservice og vedhæfte et par billeder af de produkter du har modtaget. Det er vigtigt, at du tjekker dine varer, inden du tager dem i anvendelse. Ifølge købeloven mister du din fortrydelsesret på forseglede varer som f.eks. kosttilskud, kosmetik, madvarer, såfremt du har brudt forseglingen. 


Ved reklamation vil vi bede dig om at fremsende billeder til kundeservice@dermaday, så vi kan se hvad der er galt med produktet.  Billeder,eller video af fejl fremmer hurtig løsning af problemet. Vi kan bede dig om at sende produktet retur til os.  . Vi dækker dine omkostninger til fragt og erstatter varen, såfremt reklamationen er berettiget.

 

Smykker: Skulle varen mod forventning gå i stykker inden for de 2 år, ombyttes varen eller repareres vederlagsfrit med mindre fejlen skyldes overlast.  Send gerne et billede af produktet. Vi skal vurdere om varen skal sendes retur.  Varen vil herefter blive repareret eller erstattet af en ny leverance indenfor 7 dage fra modtagelsen. Har vi ikke en erstatningsvare, vil det betalte beløb blive krediteret indenfor 7 dage.


HAR JEG REKLAMATIONSRET?

Du har reklamationsret gældende fra den dag du modtager varen.  Reklamationsretten gælder ikke, såfremt fejl, skader eller slitage opstår pga. forkert brug.  

 

OBS: Ved levering af varen, er du forpligtet til at undersøge, om du har modtaget de korrekte varer. Bryder du forseglingen og tager varen i brug, mister du din fortrydelsesret. Dette gælder for  fødevarer, kosttilskud, samt kosmetik,  der af hygiejniske årsager er forseglet.

Alle varer er garanterede og kvalitetskontrollerede inden afsendelse. Skulle der mod forventning være fejl, afhjælper vi hurtigst muligt. Du kan kontakte vores kundeservice ved at sende en mail og beskrive fejlen. Billeder og video af fejl er en vigtig dokumentation, som hjælper os med at vurdere skaden og fremmer hurtig løsning af problemet, således at du kan få et nyt produkt hurtigst muligt.  

 

Inden du anskaffer dig en dermaroller, vil vi anbefale dig at læse vores dermaroller vejledning under Dermaroller Info. Du kan kontakte vores kundeservice, hvor vi kan hjælpe dig med at vælge den rigtige vare.  Subjektive vurderinger af om man oplever smerte eller ej under behandlinger med dermaroller anses ikke for et gyldigt reklamationsgrundlag. Disse forhold afhænger af individuelle faktorer, som hudtype, alder, hudens tykkelse og ikke mindst ens smertetærskel.

Du finder vores samlede handelsbetingelser under "Generelle betingelser".