FEJL & MANGLER

MIN VARE ER BESKADIGET VED FORSENDELSE

Skulle der mod forventning opstå skader på forsendelse under transport, skal du  kontakte vores kundeservice@dermaday.dk. pr.mail

 

Vi vil bede fremsende billeder af forsendelseskassen samt de beskadigede varer til kundeservice@dermaday.dk.  Vi kan bede dig om at sende det defekte produkt retur. Du vil modtage e-mail med videre instruks. Det er fragtfirmaet, der dækker disse skader og du må ikke destruere emballagen produkterne er leveret i, ej heller tage produkterne i brug.

 

Alle vores forsendelser er forsikret, så billeder udgør en vigtig dokumentation i forhold til erstatning af forsendelser. Billederne skal kunne sammenlignes med Post Nords skanningsbilleder af pakken.


FEJL VED VARE - REKLAMATION

Alle varer kontrolleres inden de bliver afsendt. Skulle du alligevel opdage fejl ved varerne ved modtagelsen, skal du dokumentere fejlen ved at sende billeder af produkterne til kundeservice@dermaday.dk eller sende billeder til mobilnr. 61 45 12 90, husk at oplyse dit ordrenr.

 

Generelt behandler vi reklamationer ved at modtage dokumentation for fejl i form af billeder af den defekte vare. Vi kan evt. bede dig om at sende produkterne retur til os, så vi kan undersøge varerne. Du modtager selvfølgelig en returseddel pr. mail.  Vi dækker altid dine omkostninger til fragt og erstatter varen, såfremt reklamationen er berettiget.

 

Det er vigtigt, at du tjekker dine varer, inden du tager dem i anvendelse. Ifølge købeloven mister du din fortrydelsesret på forseglede varer som f.eks. kosttilskud, kosmetik, madvarer, såfremt du har brudt forseglingen. 


REGLER for smykker:

Skulle varen mod forventning gå i stykker inden for de 2 år, ombyttes varen eller repareres vederlagsfrit med mindre fejlen skyldes overlast.  Send gerne et billede af produktet. Vi skal vurdere om varen skal sendes retur.  Varen vil herefter blive repareret eller erstattet af en ny leverance indenfor 7 dage fra modtagelsen. Har vi ikke en erstatningsvare, vil det betalte beløb blive krediteret indenfor 7 dage.

 

 


HAR JEG REKLAMATIONSRET?

Du har reklamationsret gældende fra den dag du modtager varen.  Reklamationsretten gælder ikke, såfremt fejl, skader eller slitage opstår pga. forkert brug.  

 

OBS: Ved levering af varen, er du forpligtet til at undersøge, om du har modtaget de korrekte varer. Bryder du forseglingen og tager varen i brug, mister du din fortrydelsesret. Dette gælder for  fødevarer, kosttilskud, samt kosmetik,  der af hygiejniske årsager er forseglet.

REGLER ved dermaroller:

Inden du anskaffer dig en dermaroller, vil vi anbefale dig at læse vores dermaroller vejledning under Dermaroller Info. Du kan kontakte vores kundeservice, hvor vi kan hjælpe dig med at vælge den rigtige vare.  Subjektive vurderinger af om man oplever smerte eller ej under behandlinger med dermaroller anses ikke for et gyldigt reklamationsgrundlag. Disse forhold afhænger af individuelle faktorer, som hudtype, alder, hudens tykkelse og ikke mindst ens smertetærskel.

Du finder vores samlede handelsbetingelser under "Generelle betingelser".